شنبه 25 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فیروزآبادی: اوباما دچار خطرناک‌ترین اشتباه خود در تاریخ آمریکا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنشی به اتخاذ مواضع ناپایدار و متضاد غربی ها در قبال سوریه اظهار داشت: بسیار عجیب است که مقامات فرانسوی برای ارتش ملی سوریه تعیین تکلیف کنند که نباید سرزمین اشغال شده کشور خود را از دست تروریست ها آزاد کنند.

وی با بیان اینکه ما همه جور موضع عجیب از غربی ها دیده بودیم و امروز با عجیب ترین نوع آن مواجه هستیم، خاطرنشان کرد:

همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی ارتش بعث عراق علیه ایران، غربی ها به عراق سلاح شیمیایی دادند و ایران را متهم به استفاده از سلاح شیمیایی کردند، امروز نیز تروریست های القاعده و وهابی با سلاح های شیمیایی اهدایی غرب به مردم مظلوم سوریـه حمله می‌کنند و با منبع قراردادن ژنرال‌هـای صهیونیست و آمریکایی ها دولت سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم و محکوم می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: امروز آقای اوباما دچار خطرناک ترین اشتباه خود در تاریخ ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شده است که با فریب اسراییلی ها، دستور ارسال سلاح به تروریست های خونخوار در سوریه را صادر می‌کند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: امروز ارسال سلاح برای تروریست های سوریه چاره ساز نخواهد بود زیرا ملت سوریه با ارتش ملی آن کشور، آنها را به عقب رانده است و تا آخرین خانه و آخرین نقطه مرزی کشور اسلامی سوریه، مزدوران اسراییلی را مجبور به عقب نشینی و فرار خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016