شنبه 25 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شادی مردم پس از اعلام نتایج انتخابات و اخبار دریافتی خبرنامه گویا از تهران (+ تصاویر)

طبق اخبار دریافتی خبرنامه گویا از تهران انبوه جمعیت حد فاصل میدان ولی عصر تا میدان ونک را مسدود کرده اند. خیابان های میرداماد و امیرآباد نیز بسته است. نیروی انتظامی بدون درگیری شاهد تظاهرات مردم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم یک صدا یار دبستانی من را می خوانند. شعارهایی که مردم می دهند به قرار زیر است:

ندای ما ندا بود
بزرگ ترین صدا بود

ندای ما نمرده
این دولته که مرده

زندانی سیاسی
آزاد باید گردد

یا حسین میر حسین

میرحسین کروبی
آزاد باید گردند

سبز به خون نشسته
بنفشه بنفشه

هر که از این جا گذشت
به یاد هشتاد و هشت

برادر رفتگر
احمدو بردار ببر

خس و خاشاک تویی
دشمن این خاک تویی

استقلال آزادی جمهوری ایرانی

92RohaniCelebpcs1.JPG

92RohaniCelebpcs4.JPG

همچنین سایت جرس خبر می دهد در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم تهران برای برگزاری جشن پیروزی به خیابانهای مناطق مرکزی شهر آمده اند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی جرس، به ویژه در دو میدان هفت تیر و ولیعصر مردم شادمان در حال جمع شدن هستند و هر لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شود.

همچنین از مناطق مختلف کشور خبر می‌رسد هم زمان با اعلام نتایج مردم با استفاده روش‌های گوناگون مثل بوق ماشین به ابراز شادی پرداخته اند.

گزارش دیگری حاکیست از جمله شعارهای مردم درخيابانهای تهران "هموطن شهيدم، رأيت پس گرفتيم" بود.

مهر هم گزارش داد، حامیان حسن روحانی دقایقی پس از اعلام رسمی نتیجه انتخابات ، با تجمع مقابل ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در خیابان کریمخان تهران ، شادی خود را از این انتخاب اعلام کردند. دقایقی پس از آنکه وزیر کشور در کنفرانس خبری از پیروزی حسن روحانی با کسب اکثریت مطلق آرا خبر داد، جمع صدها نفری از حامیان وی با سرود یار دبستانی من از مقابل ستاد وی به سمت میدان ولیعصر تهران حرکت کردند .

نيروي انتظامی امنیت این مراسم خودجوش را برعهده دارد. جمعیت در حال حاضر از میدان ولی عصر به سمت ونک در حال حرکت است. برخی در خودروها با زدن بوق با شادی مردم همراهی می کنند. عده ای در حال گل و شیرینی پخش کردن در میان مردم هستند. دختران و پسران جوان در تجمعات کوچک شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور منتخب سر می دهند. "روحانی یادت باشه عارف هم باید باشه، اصلاحات اصلاحات پیروز انتخابات از شعارهای جمعیت حاضر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016