پنجشنبه 30 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعزام ژيلا بنی‌يعقوب به بيمارستان در پی مصدوميت شديد

خبرگزاری هرانا - ژيلا بنی يعقوب در پی اصابت شيع سنگينی در هواخوری بند زنان به سرش به بيمارستان شهدا اعزام شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، اين روزنامه نگار زندانی در بند نسوان زندان اوين عصر روز گذشته سه‌شنبه ۲۸ خرداد ماه در هنگام استفاده از هواخوری بشدت مجروح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پی اصابت شيعی سنگين که از سقف هواخوری بند زنان جدا شده بود دچار آسيب ديدگی همراه با سرگيجه و حالت تهوع شد که به دليل وخامت وضع جسمی عصر امروز به بيمارستان شهدای تجريش منتقل گرديد.

وی پس از انجام آزمايشات مقدماتی، با وجود تشخيص پزشکان مبنی بر احتمال ضربه مغزی به زندان عودت داده شد. پزشکان بيمارستان شهدا برای وی داروهايی تجويز نمودند که پس از بازگشت، مسوولان بهداری اوين اعلام کردند هيچ کدام از داروهای مورد نياز وی در زندان موجود نيست.

ژيلا بنی يعقوب دبير سرويس اجتماعی روزنامه سرمايه و سردبير کانون زنان ايرانی ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در جريان سرکوب‌های پس از انتخابات به همراه همسرش، بهمن احمدی امويی بازداشت و در خرداد ۱۳۸۹ به يک‌سال حبس تعزيری و ۳۰ سال محروميت از شغل روزنامه‌نگاری محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016