پنجشنبه 30 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس کل دادگستری قزوین: اعدام مجرمان در ملاءعام تجویز نمی‌شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: به دلیل سیاست‌های قوه قضائیه و مسائل بین‌المللی و حقوق بشری، اعدام مجرمان در ملاءعام تجویز نمی‌شود.
خبرگزاری فارس: اعدام مجرمان در ملاءعام تجویز نمی‌شود

جمال انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اگر در گذشته اعدامی در ملاءعام صورت می‌گرفت، به دلیل وجود شرایط استثنایی بود، ولی با توجه به تصویربرداری این گونه مراسم و پخش آن در رسانه‌های دنیا، دیدگاه قوه قضائیه این است که دیگر اعدام در ملاعام صورت نگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا لغو اجرای حکم اعدام 10 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آبیک صحت دارد، توضیح داد: اجرای حکم اعدام تشریفات خاص خود را دارد و لغو حکم کسی که اعدام برایش صادر شده، صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مسئول افزود: به افرادی که نخستین بار مرتکب جرم حمل مواد مخدر شده فرصت داده شده و در واقع در این زمان رأفت اسلامی به کار برده می‌شود.

مشکل سرقفلی کسبه آبیک در حال پیگیری است

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه بر طرف کردن مشکل سرقفلی کسبه شهر آبیک در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: با اصلاح قانون 76 قانون اساسی به پیشنهاد قوه قضائیه، شهرستان آبیک جزو شهرستان‌های می‌شود که مشمول قانون موجر و مستأجر به حساب می‌آید.

انصاری افزود: بیش از 100 شهر کشور با پدیده مشکل سرقفلی مواجه هستند.

وی ادامه داد: همه اقدامات حمایتی از کسبه شهرستان آبیک صورت گرفته، چرا که کسبه سال‌های سال است که به تجارت مشغول هستند.

این مسئول اذعان داشت: اقدامات دستگاه قضایی در شهرستان آبیک در خصوص مشکل سرقفلی تاکنون مدارا بوده است، اگر چه مالکان تعدادشان کمتر است ولی همچنان معترض هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016