پنجشنبه 13 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت‌گذاری ارز مرجع متوقف شد

مهر ـ بانک مرکزی قيمت ارزهای مبادلاتی را امروز پنج شنبه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد و درعين حال طی دو روز اخير نرخ گذاری ارزهای مرجع مانند يورو و پوند توسط بانک مرکزی متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بانک مرکزی نرخ تمامی ارزها را امروز پنج شنبه در مرکز مبادلات ارزی اعلام کرد که بر اين اساس نرخ مبادلاتی دلار و پوند کاهش و يورو نسبت به ديروز افزايش يافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در عين حال نرخ اکثر ارزها امروز در مرکز مبادلات ارزی با کاهش همراه بوده است. بانک مرکزی نرخ هر دلار آمريکا را امروز ۲۴ هزار و ۷۷۵ ريال، هر پوند را ۳۷ هزار و ۵۳۵ ريال و هر يورو را ۳۲ هزار و ۱۸۹ ريال در مرکز مبادلات ارزی تعيين کرد.

نرخ هر فرانک سوئيس ۲۶ هزار و ۶۹ ريال، کرون سوئد ۳ هزار و ۶۸۲ ريال، يوان چين ۴ هزار و ۳۹ ريال، روپيه هند ۴۱۳ ريال، هر يکصد ين ژاپن ۲۴ هزار و ۶۰۰ ريال و هر يک هزار وون کره جنوبی ۲۱ هزار و ۷۰۳ ريال اعلام شد.

نرخ هر لير ترکيه نيز از سوی بانک مرکزی در مرکز مبادلات ارزی ۱۲ هزار و ۷۹۴ ريال، هر روبل روسيه۷۴۷ ريال و ريال قطر ۶ هزار و ۸۰۵ ريال مشخص شده است.

در عين حال دولت در بخشنامه ای اعلام کرد از اين پس ارز مرجع به کالاهای اساسی و دارو تعلق نخواهد گرفت و قيمت ارز همان قيمتی خواهد بود که در لايحه بودجه سال ۹۲ تعيين شده است.

در پی انتشار اين خبر در تارخ ۱۰ تيرماه جاری توسط خبرگزاری مهر و به دنبال بخشنامه دولت، بانک مرکزی طی دو روز اخير نرخی برای ارزهای مرجع اعلام نکرده است و آخرين نرخ مربوط به روز ۱۱ تيرماه جاری است. گرچه نرخ مرجع ارز دلار طی چند سال اخير همان ۱۲۲۶ تومان بود، اما نرخ مرجع ساير ارزها به صورت روزانه توسط بانک مرکزی اعلام می شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016