چهارشنبه 5 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلار ۳۳۲۰ تومان شد

جدول قيمت انواع سکه و ارز در بازار در روز چهارشنبه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جديد امروز چهارشنبه يک ميليون و ۷۰ هزار تومان، طرح قديم يک ميليون و ۴۰ هزار تومان، نيم سکه ۵۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۵ هزار تومان و گرمی ۲۴۵ هزار تومان اعلام شد.

همچنين نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عيار در بازار داخلی ۹۹ هزار تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۳۰ دلار رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش بر روی تابلوها ۳ هزار و ۳۲۰ تومان، هر يورو را ۴ هزار و ۳۵۰ تومان، هر پوند را ۵ هزار تومان و هر درهم امارات را ۹۱۰ تومان اعلام کردند.

اين در حالی است که برخی صرافان و سکه فروشان ميدان فردوسی تا چهار راه استانبول، نرخها را از روی تابلوهای خود برداشته اند و نرخهای جديد را اعلام نمی کنند.

قيمت طلای جهانی در روز شنبه هفته جاری ابتدا به زير ۱۳۰۰ دلار کاهش يافت و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در محدود ۱۲۸۰ دلار در نوسان بود اما امروز چهارشنبه با بيش از ۵۰ دلار کاهش به محدوده قيمتی ۱۲۳۰ دلار رسيده است.

قيمت سکه در بازار داخلی هم از قيمت طلا در بازارهای جهانی و هم از قيمت دلار در بازار داخلی، تاثير می‌پذيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016