جمعه 21 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان احمدشیرزاد درباره هاشمی رفسنجانی

یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: من شخصا ترجیح می‌دهم آیت الله هاشمی به روش‌های مردمی و ملاقات‌های بسیاری که دارند، ادامه دهند چراکه به طور قطع صحبت‌های متین و محکم ایشان حتی بدون حضور در تریبون نماز جمعه همچون این سال‌ها شنیده خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد شیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه اقبال عمومی در دوره انتخابات نسبت به آیت الله هاشمی بیش از پیش افزایش یافته و تاکنون نیز این روند ادامه دارد، گفت:اگرچه در اذهان عمومی اقبال به هاشمی طی این سال‌ها با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده است اما با وجود تهمت‌ها و آسیب‌های چند ساله و به نوعی محرومیت از تریبون‌های عمومی امروز مشاهده می‌کنیم که مردم کماکان به ایت الله هاشمی توجه دارند.

وی در خصوص ضرورت بازگشت هاشمی به تریبون نماز جمعه گفت: من شخصا ترجیح می‌دهم آیت اله هاشمی به روش‌های مردمی و ملاقات‌های بسیاری که دارند ادامه دهند چراکه به طور قطع صحبت‌های متین و محکم ایشان حتی بدون حضور در تریبون نماز جمعه همچون این سال‌ها شنیده خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016