شنبه 22 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب ادعای مجاهدین توسط ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت : « این مطالب ادامه داستان سرایی های گروهک ورشکسته منافقین است.»

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرده است که « چنین خبری به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می شود.»

وی افزوده است « بی اعتباری گروهک تروریستی منافقین آنقدر زیاد است که انتشار چنین اخباری از سوی آنها ارزش پاسخگویی ندارد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران بمثابه بخشی از این شورا، روز گذشته ادعا کردند که فاز اول ساخت یک پایگاه هسته ای مخفی در نزدیکی دماوند « در سال 2006 با حفر تونل‌ها و تأسیس چهار انبار انجام شده و به زودی تکمیل خواهد شد.»

سازمان مجاهدین خلق همچنین مدعی شده است که حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ایران در فعالیتهای مربوط به این پایگاه نقش کلیدی داشته است.

بگزارش خبرگزاری فرانسه، ژیل تودور، سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه گفته است که این آژانس گزارش ارائه شده از سوی سازمان مجاهدین خلق را همچون دیگر اخبار و اطلاعات دریافتی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.

این در حالیست که سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاستهای خارجی اتحادیه اروپا دیروز اعلام کرد گروه ۵+١ روز سه شنبه آینده چگونگی روند مذاکرات هسته ای با ایران را مورد بررسی قرار خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016