دوشنبه 24 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرگ يک فعال کارگری بر اثر تصادف

آژاتس خبری موکريان - سرويس اجتماعی - يکی از اعضای جوان کميته هماهنگی برای کمک به ايجاد تشکل های کارگری اهل بوکان بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

به گزارش آژانس خبری موکريان، "کاوه خدادادی" ظهر روز شنبه ۲۲ تيرماه ۹۲ در مسير عجب شير - بناب دچار سانحه تصادف خودرو می شود و بر اثر شدت ضربات وارده جان خود را در همان لحظه از دست می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بنا به اين گزارش مرحوم خدادادی که خود راننده خودروی پرايد بوده به اتفاق پدرزنش "ابوبکر کريم زاده" در مسير برگشت از تبريز به بوکان در محدوده عجبشير - بناب در اثر خستگی دچار سانحه می شود و خودروی او پس از انحراف از جاده چپ کرده و جانش را از دست می دهد. "ابوبکر کريم زاده" ديگر سرنشين خودرو در پی جراحات ناشی از تصادف به بيمارستان تبريز اعزام و هم اکنون آنجا بستری می باشد.

خبرگزاری موکريان در اين گزارش می افزايد: شب گذشته پيکر مرحوم خدادادی بر روی دستان جمع کثيری از شهروندان بوکانی و اعضای "کميته هماهنگی برای کمک به ايجاد تشکل های کارگری" که از شهرهای مختلف کردستان آمده بودند تشييع و به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ "کاوه خدادادی"، عضو "کميته هماهنگی برای کمک به ايجاد تشکل های کارگری" و يکی از فعالين کارگری در کردستان، متاهل و دارای يک فرزند بوده و در شهر بوکان سکونت داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016