دوشنبه 24 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت شميم اتحادی شهروند بهايی به پنج سال حبس تعزيری

خبرگزاری هرانا - شميم اتحادی شهروند بهايی ساکن يزد که از اسفند ماه گذشته در بازداشت بسر می‌برد، به ۵ سال حبس تعزيری محکوم شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، يک شهروند بهايی ساکن يزد به نام "شميم اتحادی" که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته در بازداشت اداره اطلاعات شهر مذکور بسر می‌برد، طبق حکم دادگاه انقلاب يزد که در ۲۶ خرداد ماه تشکيل شده بود به اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام و اقدام عليه امنيت کشور به ۵ سال حبس تعزيری محکوم گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



قابل ذکر است شميم اتحادی به اتهام ارسال گزارش ويدئويی از تخريب گورستان بهاييان يزد به شبکه "من و تو" و پخش آن در اينترنت دستگير شد.

يادآوری می‌شود پيش از اين هم، شميم اتحادی در تابستان سال ۱۳۹۰ به همراه سه جوان بهايی ديگر هنگامی که برای گردش به يک منطقه کوهستانی رفته بودند دستگير شده که به حکم دادگاه انقلاب يزد در فروردين ماه سال ۱۳۹۱ به اتهام تبليغ عليه نظام به ۹۱ روز حبس تعزيری محکوم شد. اين حکم در تجديد نظر به سه سال حبس تعليقی تغيير يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016