چهارشنبه 26 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه پدر حسين رونقی ملکی‌ به دادستان تهران در پی وخامت حال فرزندش

کميته گزارشگران حقوق بشر- متن نامه پدر حسين رونقی ملکی‌ به دادستان تهران در پی وخامت حال وی در زندان

باسمه تعالی

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
جناب آقای جعفری دولت آبادی
با سلام

احتراماً به استحضار مقام محترم قضائی و دادستان محترم می‌رساند اينجانب سيد احمد رونقی ملکی پدر سيد حسين رونقی ملکی برای عدالت و قانون و اجرای قانون در کشورمان احترام زيادی قائل هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به طوريکه مستحضر هستيد فرزندم سيد حسين رونقی ملکی چندين بار تحت عمل جراحی قرار گرفته است. بنده از دادستان محترم و کارکنان دادستانی ومسئولين زندان برای تحت عمل جراحی و درمان قرار گرفتن فرزندم و ادامه درمان نهايت تقدير و تشکر و قدردانی را دارم.

جناب آقای دادستان

فرزندم برای حفظ و نگهداری کليه‌هايش نياز مدام به مرخصی درمانی را دارد که جانش در خطر می‌باشد.

به خاطر انتخابات به اينجانب دستور داده بودند در مورخه ۹۲/۰۲/۳۱ فرزندم را به زندان برگردانم. اينجانب فرزندم را در موعد مقرر به زندان تحويل دادم. کتباً نيز به حضور معاون محترم حضرتعالی، جناب آقای خدابخش نامه‌ای تقديم نموده‌ام و مشکلات حسين را نيز به استحضار ايشان رسانده‌ام.

جناب آقای دادستان

فرزندم حسين اکنون در زندان با مشکلات زياد مواجه می‌باشد: الف: درد شديد کليه‌ها ب: خونريزی و سوزش ادرار مدام نياز به مراجعه به متخصص دارد. ضمناً آب و هوای زندان و غذای نامناسب برای سلامتی حسين مضر بوده و جانش را به خطر می‌اندازد. در خاتمه تقاضا دارم دستور فرمائيد مرخصی فرزندم سيد حسين رونقی ملکی تمديد گردد و از زندان برای ادامۀ درمان خارج شود.

ضمنا در مورخه۹۲/۰۳/۲۰ به بيماستان شهيد هاشمی‌نژاد اعزام شده و گواهی پزشکی به پيوست اين نامه خدمتتان فاکس می‌شود. و در مورخه ۹۲/۰۴/۱۰ ساعت ۲ بعد از ظهر برای پيگيری درمان کليه‌هايش وقت تعيين شده است.

از آن مقام محترم قضائی تقاضامندم برای ادامه درمان در مورد مرخصی فرزندم دستورات لازم صادر فرمايند.

با تقديم احترامات
سيد احمد رونقی ملکی پدر سيد حسين رونقی ملکی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016