شنبه 29 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنگره آمريکا ارسال قانون تحريم های ايران را به تعويق انداخت

مهر ـ کنگره آمريکا، ارسال قانون تحريم‎های بيشتر ايران را به کاخ سفيد به تعويق انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتخابات اخير رياست جمهوری ايران و پيروزی حسن روحانی در اين انتخابات، کنگره امريکا ارسال قانون تحريم سالانه ايران به کاخ سفيد را به دليل "ملاحظات خاص" به تعويق انداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



روزنامه آمريکايی واشنگتن پست در گزارشی با استناد به فصلنامه کنگره نوشت، اگر اين قانون که افزايش تحريم ها عليه ايران را هدف قرار داده حتی در سال جاری نيز آماده شود نمی توان آن را تا اکتبر مورد بررسی قرار داد.

در ابن گزارش واشنگتن آمده است، کنگره امريکا در گذشته قانون تحريم های بيشتر عليه ايران را در تابستان به کاخ سفيد ارسال می کرد اما تاکنون هيچ دليل خاصی به طور رسمی برای تعويق ارسال اين قانون اعلام نشده است.

گفتنی است روز پنجشنبه ۱۳۱ نفر از نمايندگان کنگره با ارسال نامه ای به "باراک اوباما" رييس جمهوری آمريکا تلاش وی برای مذاکره با ايران را خواستار شدند.

پيشتر نيز شماری از مقامات و سفيران سابق آمريکا با ارسال نامه ای به اوباما از وی خواستند با تهران مذاکره مستقيم داشته باشد و همزمان با مراسم تحليف روحانی برای وی پيام تبريک ارسال کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016