پنجشنبه 20 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای ملی مقاومت: جمهوری اسلامی در حال ساخت پنهانی یک سایت هسته‌ای است

راديو زمانه ـ شورای ملی مقاومت، از گروه‌های نزدیک به سازمان مجاهدین خلق ایران و از مخالفان جمهوری اسلامی، از ساخت یک سایت جدید هسته‌ای در ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، شورای ملی مقاومت گفته است جمهوری اسلامی این سایت جدید را به‌شکل مخفیانه در نزدیکی شهر دماوند می‌سازد. دماوند در نزدیکی پایتخت ایران و در استان تهران قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به‌گفته این شورا نام این پروژه مخفی “کوثر” است و با سیستم تونل‌زنی در کوه دماوند ساخته شده است.

شورای ملی مقاومت افزوده است نخستین مرحله ساخت این پایگاه اتمی در سال ۲۰۰۶ آغاز شده و به‌تازگی پایان یافته است.

مسئول این پروژه شرکت “ایمان گستران محیط” نام دارد و مرحله دوم ساخت آن نیز اخیرا آغاز شده و هدف از آن زدن ۳۰ تونل و ساخت چندین انبار است.

این شورا گفته است رئیس شرکت “ایمان گستران محیط” محسن فخری‌زاده، عضو بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از مهره‌های اصلی برنامه هسته‌ای ایران است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مذاکرات خود با ایران بارها خواسته است که با وی ملاقات کند.

شورای ملی مقاومت همچنین از نقش حسن روحانی، رئیس‌جمهور جدید ایران در “پروژه کوثر” گفته و افزوده است داشتن انتظار از روحانی برای ایجاد تغییر در سیاست هسته‌ای جمهوری اسلامی “یک اشتباه وحشتناک” است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016