یکشنبه 30 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: منتظر اعلام نظر وزارت اطلاعات درباره دستگاه شنود هستم

مهر ـ نماينده تهران با بيان اين که هنوز فرد يا گروه مشخصی به عنوان عامل کارگزاری تجهيزات شنود در دفتر کارش معرفی نشده است ابراز اميدواری کرد با وجود مدارک و آثار جرم روشن به زودی با تلاش وزارت اطلاعات که تنها مرجع قانونی پاسخگو در اين گونه موضوعات است اين کار انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی مطهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در پاسخ به اين سوال که نتيجه تحقيقات درباره موضوع کارگذاری تجهيزات شنود در دفترش چه بوده است؟ گفت: همانطور که آقای مصلحی وزير اطلاعات گفته اند ايشان پس از دريافت نامه من بلافاصله دستور رسيدگی به اين موضوع را صادر کردند.

وی افزود: تا کنون واحد ذيربط در وزارت اطلاعات دو جلسه با من داشته اند و پيگير مسئله هستند، اما هنوز فرد يا گروه مشخصی به عنوان عامل اين حادثه تلخ معرفی نشده است و اميدوارم با وجود مدارک و آثار جرم روشن، به زودی با تلاش وزارت اطلاعات که تنها مرجع قانونی پاسخ گو در اين گونه موضوعات است اين کار انجام شود تا اولا از تکرار اين گونه حوادث جلوگيری شود و ثانيا برای دنيا روشن شود که نظام جمهوری اسلامی در مقابل نقض حقوق شهروندی و به مخاطره افتادن امنيت فکری و روانی شهروندان خود بی تفاوت نيست.

مطهری گفت: من اميدوارم که اين موضوع مشمول مرور زمان نشود، همچنين وزارت اطلاعات در اين مورد دچار مصانعه و ملاحظه کاری و رودربايتسی نشود و اين حادثه کار هر فرد يا گروهی بوده است اعلام کند تا حقيقت فدای مصلحت نشود، چرا که هيچ مصلحتی بالاتر از اجرای عدالت و قانون نيست.

نماينده تهران خاطر نشان کرد: با شناختی که از آقای مصلحی و همکارانشان دارم به تحقق اين امر اميدوارم. به هر حال منتظر اعلام نظر وزارت اطلاعات هستم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016