شنبه 29 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سئوال علی مطهری از وزير کشور در مورد عدم اجرای قانون عفاف و حجاب

مهر ـ سخنگوی کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سئوال علی مطهری از وزير کشور در مورد عدم ارجای قانون عفاف و حجاب در اين کميسيون در هفته جاری خبر داد.

سيد علی طاهری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: وزارت کشور مسئول اجرای قانون عفاف و حجاب است با توجه به وضعيت فرهنگی موجود مطهری با سئوال از وزير کشور در واقع خواستار ارائه گزارشی از عملکرد اين وزرات خانه در اجرای قانون عفاف و حجاب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اين سئوال هفته جاری با حضور نجار در کميسيون فرهنگی بررسی می شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر پيش از اين نيز علی مطهری در نطق خود از عملکرد دولت در زمينه عفاف و حجاب انتقاد کرده بود .وی معتقد بود: احمدی نژاد و مشايی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظريه اسلام در مورد حجاب هستند.

وی در اخطار به وزير کشور گفت: تعلل وزير کشور و کميسيون فرهنگی مجلس نيز در مسئله حجاب و عفاف قابل گذشت نيست و به وزير کشور اخطار می کنيم که اگرتعلل کند و اين بهانه را بياورد که احمدی نژاد و مشايی نمی گذارند در مجلس نهم وی را استيضاح خواهيم کرد.

بر اساس اين گزارش قانون راهکارهای اجرايی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب که در ۱۳ دی ۱۳۸۴ به تصويب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016