دوشنبه 31 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پایان اعتصاب غذای ۶ زندانی سیاسی در زندان اوین

کمیته گزارشگران حقوق بشر - دو تن از اعضای فعلی و سابق کمیته که به همراه چهار زندانی دیگر از روز پنجشنبه دست به اعتصاب غذا زده بودند، پس از برآورده شدن خواسته‌شان به اعتصاب خود پایان دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، سعید جلالی‌فر، سعید حائری، رضا شهابی، سروش ثابت، فریدون صیدی‌راد و وحید علیقلیپور که در اعتراض به یورش وحشیانه گارد زندان به بند ۳۵۰ و بردن تعدادی از هم بندیانشان از جمله سعید متین‌پور به سلول‌های انفرادی ۲۴۰ از روز پنجشنه ۲۷ تیرماه دست به اعتصاب غذا زده بودند، پس از گذشت ۴ روز با رسیدن به خواسته‌های خود و باز گرداندن سعید متین‌پور و سایر زندانیان به بند، اعتصاب غذای خود را شکستند.

سعید متین‌پور، زندانی سیاسی -عقیدتی‌ محبوس در زندان اوین که در طی چهار سال گذشته اجازه استفاده از حق مرخصی را نداشته است، پس از بازگشت به بند از همیاری و همدلی این ۶ زندانی سیاسی که با اعتصاب غذای خود جهت آزادی هرچه زود‌تر او از سلول انفرادی کوشیده‌اند تشکر نموده‌ است.

سعید متین‌پور، فارغ التحصیل رشته فلسفه دانشگاه تهران و فعال مدنی به علت فعالیت‌های مدنی به ۸ سال حبس تعزیری محکوم شده و با وجود اینکه نیمی از دوره محکومیت خود را سپری کرده اما همچنان از حق استفاده از مرخصی محروم است، وی هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می‌‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016