سه شنبه 1 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلانتری، عضو کميته های مشورتی و برنامه ريزی روحانی: ليست احتمالی کابينه تا دو روز ديگر نهايی می شود

مهر ـ يک عضو کميته های مشورتی و برنامه ريزی رئيس جمهور منتخب برای طرح ريزی برنامه های دولت يازدهم از قطعی شدن ليست کابينه ظرف يکی دو روز آينده خبر داد و ابراز اميدواری کرد که رئيس جمهور منتخب ملت تا قبل از برگزاری مراسم تحليف درباره کابينه پيشنهادی به جمع بندی رسيده و در نهايت افراد مورد نظر خود را در اين روز به مجلس معرفی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



عيسی کلانتری درباره ليست هايی که طی ديروز و امروز با عنوان کابينه احتمالی دولت يازدهم در رسانه ها منتشر شده است، گفت: آنچه مطرح شده است عمدتا گمانه زنی های رسانه ها است و وقتی می توان آن را ليست افراد پيشنهادی برای کابينه خواند که توسط رئيس جمهور منتخب اعلام شود، چون بر اساس قانون تنها ايشان می تواند اسامی افراد کابينه را اعلام کند و هر آنچه غير از اين باشد، رسميت ندارد.

وزير پيشين کشاورزی در پاسخ به اين سئوال که آيا کميته های تشکيل شده، پيشنهادهای خود را برای تشکيل کابينه به رئيس جمهور منتخب ارائه کرده اند؟ اظهار کرد: کميته ها نظرات خودشان را بر اساس خواسته رئيس جمهور منتخب به منظور تشکيل کابينه به آقای روحانی اعلام کرده اند، اما اين فقط کميته ها نيستند که نظراتشان را در اين خصوص اعلام کرده اند، بلکه بر اساس درخواست رئيس جمهور منتخب افراد حقيقی و حقوقی، مجامع، گروه ها، شخصيت ها و ... نظراتشان را به ايشان در خصوص کابينه و برنامه ها اعلام خواهند کرد.

وی با بيان اينکه ظرف يکی دو روز آينده، ليست کابينه پيشنهادی به رئيس جمهور منتخب ملت نهايی خواهد شد، تصريح کرد: آقای روحانی برای تصميم گيری بهتر در خصوص معرفی کابينه از همه افراد، مجامع، گروه ها، شخصيت ها و ... خواسته اند نفرات مورد نظر خود را به ايشان معرفی کنند که در همين راستا از کميته های کاری تشکيل شده هم در خواست کرده اند که ليست های مورد نظر خود را ارائه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016