چهارشنبه 2 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهاجر ايرانی در استراليا: “من تنها بازمانده از يک گروه ۶۱ نفره ايرانی هستم”

يورونيوز ـ به دنبال غرق شدن قايق حامل مهاجران غيرقانونی که از اندونزی به مقصد استراليا می رفتند، حداقل هفت نفر از جمله سه نوزاد و يک زن حامله کشته و دهها نفر هم ناپديد شدند.

اين در حالی است که دولت استراليا هفته گذشته تاکيد کرده بود که ديگر به مهاجرانی که با قايق وارد اين کشور شوند، پناهندگی نخواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کوين رود، نخست وزير استراليا، در واکنش به اين حادثه ضمن تاکيد مجدد بر تغيير سياست کشورش در قبال متقاضيان پناهندگی گفت:” آنها بايد از فرستادن اين افراد با قايق به استراليا دست بردارند. ما شاهد غرق شدن و از بين رفتن تعداد زيادی افراد بی گناه هستيم.”

تعداد اين مهاجران که از کشورهای ايران، عراق و سريلانکا بوده اند، بين ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر تخمين زده شده که فقط ۱۵۷ نفر از آنها نجات يافته اند.

بنابر گزارش روزنامه “ديلی تلگراف” استراليا، سهيل خود را تنها ايرانی بازمانده از يک گروه ۶۱ نفری ايرانی سوار بر اين قايق معرفی کرده است.

از ابتدای سال جاری ميلادی بيش از ۱۵ هزار مهاجر غيرقانونی از طريق قايق وارد استراليا شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016