جمعه 18 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زیباکلام: روحانی برای رای اعتماد کل کابینه از قبل توافق کرده است

صادق زیباکلام تحلیل‌گر سیاسی به دویچه‌وله می‌گوید وزارت ارشاد، وزارت علوم و وزارت خارجه "زیر و رو" خواهند شد. او می‌گوید حسن روحانی برای گرفتن رای اعتماد همه وزرای پیشنهادی خود از مجلس "معامله، مصالحه و توافق" کرده‌ است.

در حالی که هنوز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی آغاز نشده است برخی رسانه‌های اصول‌گرا از عدم رای اعتماد مجلس به برخی وزرای اصلاح‌طلب حسن روحانی خبر می‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با دویچه‌وله به توان اجرایی کابینه پیشنهادی حسن روحانی برای عملی کردن وعده‌های انتخابی او پرداخته است.

به گفته صادق زیباکلام، حسن روحانی برای کسب رای اعتماد همه وزرای پیشنهادی خود از مجلس، "معامله و مصالحه و توافق" کرده‌ است. این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران مهم‌ترین تغییرات کابینه در دولت حسن روحانی را در وزراتخانه‌های ارشاد، علوم و وزارت خارجه می‌داند و می‌گوید: «وزارت ارشاد و وزارت علوم زیر و رو خواهند شد. در وزارت خارجه تغییرات و تحولات عمده خواهد بود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016