شنبه 26 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان مشترک در مورد فعالان کارگری زندانی


۴۰روز از درگذشت کارگر زحمتکش افشين اسالودر زندان رجايی شهر می گذرد.با توجه به شرايط زندان که محدوديت های بسياری برای زندانيان ايجاد می کند و موجب تشديد ناراحتی های جسمی و روحی می گردد ،در نتيجه شرايط را برای زندانيان نامطلوب تر می کند.

در حال حاضر محمد جراحی کارگر نقاش و عضو سنديکای کارگران نقاش و تزيينات تهران به دليل ابتلا به سرطان تيروئيد وعدم دسترسی مناسب به پزشک به سمت مرگ سوق داده می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رضا شهابی راننده اتوبوس و عضو هيات مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به دليل عدم معالجات و مراقبت های پزشکی بعداز عمل جراحی در شرايط نامطلوبی به سر می برد.

تا چه زمان کارگران به خاطرفعاليت های کارگری و سنديکايی درجهت رفاه حال زحمتکشان ايران جان خود را در اين پيکار بايد از دست بدهند؟

اين کارگران دربند وبيمار چه خطری در بيرون از زندان برای کارفرمايان و سرمايه داری سودجو دارند که بايد همچنان از دسترسی به پزشک تا دم مرگ محروم باشند؟

ما از قوه قضاييه می خواهيم که اين کارگران بيمار و دربند را برای تکميل روند معالجات مناسب پزشکی خود ،بی درنگ آزاد کنند.

ما از فدراسيون جهانی سنديکاهای کارگری WFTU وکنفدراسيون آزاد سنديکاهای کارگری ITUC ولوک کوربيک معاون ITUC و مسئول کارگری ILO و همچنين گای رايدر رييس ILO می خواهيم اعتراض خود را نسبت به عدم رعايت مقاوله نامه های ۹۸ و۸۷ در مورد آزادی فعاليت سنديکاهای کارگری ايران و فعالينش به دولت ايران اعلام کرده و برای آزادی فوری کارگران بيمارسنديکايی فوق و همه فعالان کارگری زندانی از هيچ کوششی دريغ نورزند.

سنديکای کارگران فلزکارمکانيک
هيات بازگشايی سنديکای کارگران نقاش وتزيينات
خانواده اسالو
خانواده محمد جراحی

۲۰/۵/۱۳۹۲

جهت اطلاع : فدراسيون ث. ژ. ت - سود - اونسا - اف.اس.يو.ث - ث.اف.د .ت و سنديکای فلزکاران سوئد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016