سه شنبه 1 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت نامساعد رضا شهابی و بی‌توجهی مسئولين

خبرگزاری هرانا - رضا شهابی زکريا که از ناراحتی کمر و گردن و همچنين فشار خون رنج می‌برد با کارشکنی مسئولين برای اعزام به بيمارستان يا مرخصی درمانی روبروست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، رضا شهابی عضو هیأت مديرهٔ سنديکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه که در بند ۳۵۰ زندان اوين بسر می‌برد، از درد کمر و گردن و همچنين فشار خون رنج ‌ميبرد.

اين در حالی است که، در بهداری زندان اوين تنها به تجويز داروهای مسکن به رضا شهابی اکتفا کرده‌اند و وی از ويزيت توسط پزشک متخصص نيز محروم بوده است.

خانواده اين فعال کارگری بار‌ها تقاضای اعزام وی به مراکز درمانی خارج از زندان و يا مرخصی درمانی را با مسئولين مطرح کرده‌اند که با مخالفت ايشان روبرو شده است. مسئولين در پاسخ تقاضای مرخصی در مانی رضا شهابی گفته‌اند: "چون وی تازه از مرخصی بازگشته است بايد مدتی بگذرد تا دوباره به وی مرخصی داده شود."

يادآور می‌شود که اين فعال کارگری و عضو هیأت مديرهٔ سنديکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه بنا بر رای دادگاه تجديد نظر تهران، به تحمل چهار سال حبس تعزيری، پنج سال محروميت از فعاليت سنديکايی و هفتاد ميليون ريال جريمهٔ نقدی محکوم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016