شنبه 26 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معرفی ۱۰۰ عضو هيئت عملی تازه به دانشگاه و حذف برخی اساتيد

رئيس دانشگاه علامه طباطبايی؛ ۱۰۰ نفر از دانشجويان دکتری، مديران و کارکنان اين دانشگاه را خارج از عرف به عضويت هيئت علمی درآورده است. او همچنين گروه توسعه و برنامه‌ريزی اقتصادی اين دانشگاه را منحل کرده و به‌جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تأسيس کرده است.

ايلنا: صدالدين شريعتی(رئيس دانشگاه علامه طباطبايی) که در تعطيلات تابستان سال‌جاری بسياری از اساتيد را بازنشسته کرده است، در روزهای اخير ۱۰۰ نفر از از دانشجويان دکتری، مديران و کارکنان اين دانشگاه را خارج از رويه‌های متعارف به عضويت هيئت علمی اين دانشگاه درآورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا؛ رئيس دانشگاه علامه طباطبايی تصميمی غيرمتعارف در تعطيلات تابستان سال جاری بدون حضور اساتيد و دانشجويان و کادر امور اداری اين دانشگاه اتخاز کرده است.

وی در تعطيلات تابستان امسال تعداد زيادی از کارکنان و دانشجويان دکترای اين دانشگاه را به عضويت هيئت علمی دانشگاه درآورده و برخی ديگر از اساتيد ازجمله دکتر جواد کاشانی(استاد حقوق) را بازنشسته کرده است. دکتر کاشانی؛ کانديدای بالقوه رياست دانشگاه برای آينده است.

بنابر اين گزارش، رئيس دانشگاه علامه طباطبايی همچنين گروه توسعه و برنامه‌ريزی اقتصادی اين دانشگاه را منحل کرده و جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تأسيس کرده است.

اين گزارش حاکی است؛ صدرالدين شريعتی؛ جايگاه تعداد زيادی از همفکران و همراهان خود را ارتقا داده و به مقام دانشياری و استادياری رسانده است.

بر اساس اين گزارش؛ رئيس دانشگاه علامه طباطبايی تعداد زيادی از پست‌های مديريتی در اين دانشگاه را حتی تا سطح رؤسای ادارات دانشگاه و دانشکده‌ها در يک‌ماه اخير تغيير داده است.

بنابر پيگيری‌های خبرنگار ايلنا، تغييرات در دانشگاه علامه طباطبايی در يک هفته اخير تا جايی افزايش داشته است که نزديک به ۱۰۰ نفر که بخش عمده آنها دانشجويان دکتری و همچنين کارکنان و مديران با مدرک فوق ليسانس هستند و جزو کسانی هستند که صدرالدين شريعتی آنها را به دانشگاه علامه طباطبايی آورده، قرار است خارج از رويه‌های متعارف به عضويت هيئت علمی دانشگاه درآيند.

بنابر اين گزارش؛ قرار بوده است حکم عضويت اين صد استاد در هيئت علمی دانشگاه علامه طباطبايی امروز(شنبه؛ ۲۶ مرداد) صادر شود.

اين گزارش حاکی است؛ شتاب غيرمتعارفی برای دفاع از تز اين دانشجويان دکترا در دستور قرار گرفته است درحاليکه اين دانشجويان بسياری از مراحل اداری را برای دفاع از رساله خود طی نکرده‌اند اما فشار زيادی روی گروه‌های آموزشی وارد شده است تا طی چند روز آينده آنها از رساله خود دفاع کنند و به رتبه استادياری برسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016