چهارشنبه 30 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور زنگنه برای تاسيس سازمان ويژه فروش نفت

ايسنا ـ طبق پيشنهاد وزير نفت قرار است سازمان ويژه‌ای برای فروش نفت خام، ميعانات گازی، محصولات پتروشيمی، فرآورده‌های نفتی و گاز مايع تاسيس شود.

سيد حميد حسينی _ يکی از اعضای اتحاديه صادر‌کنندگان فرآورده‌های نفتی، گاز و پتروشيمی – در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به پيشنهاد تاسيس سازمان ويژه برای صادرات نفت خام کشور گفت: با توجه به شرايط موجود بايد برای فروش نفت راهکارهای جديد ارائه شود و اصلاحاتی در روش‌های قديمی صورت گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار کرد: سازمان ويژه فروش نفت و محصولات نفتی فعاليتی متفاوت با مديريت امور بين‌الملل شرکت ملی نفت خواهد داشت و سازوکارهايی که اين سازمان برای فروش به کار خواهد گرفت با شرکت ملی نفت متفاوت خواهد بود.

اين عضو اتحاديه صادر‌کنندگان فرآورده‌های نفتی، گاز و پتروشيمی تاکيد کرد: طبق وعده وزير نفت تلاش می‌شود در اين سازمان از تمام ظرفيت‌های کشور استفاده شود تا اين‌گونه منافع ملی تامين شود.

حسينی در مورد زمان تاسيس سازمان ويژه فروش نفت خام و محصولات نفتی گفت: بايد زيرساخت‌های لازم برای اين کار آماده شود، البته وزير نفت از همان ابتدای ورود به اين وزارتخانه اقداماتی در اين زمينه انجام داده است اما مشخص نيست چه زمانی سازمان ويژه فروش نفت به طور رسمی تاسيس شود.

وی در پايان تاکيد کرد: سازمان ويژه فروش نفت بايد برخلاف باقی نهادها انعطاف و چابکی بيشتری در زمينه‌ی فروش نفت خام و محصولات نفتی کشور داشته باشد.

به گزارش ايسنا، در برنامه‌ای که بيژن نامدار زنگنه - وزير نفت - به مجلس ارائه داده بود به بازآرايی و به تصويب رساندن سازمان ويژه برای مديريت عمليات صادرات نفت، فرآورده‌های نفتی و پتروشيمی متناسب با شرايط کنونی اشاره شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016