دوشنبه 4 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی دولت روحانی

مهر ـ رئيس دفتر رئيس جمهور با تشريح جزئيات برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی دولت و تلاش برای افزايش حضور بخش مردمی در اقتصاد ايران گفت: اولويت اول اين برنامه خروج از رکود تورمی خواهد بود.

محمد نهاونديان در گفتگو با مهر با تشريح جزئيات برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی دولت تدبير و اميد گفت: با توجه به شور و نشاطی که از سوی مردم و فعالان بخش خصوصی برای حضور در بخشهای مختلف اقتصاد ايران وجود دارد، دولت تدبير و اميد سرفصل اصلی برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی خود را حضور حداکثری مردم در اقتصاد ايران و فراهم سازی زمينه اين حضور قرار داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس دفتر رئيس جمهور افزود: در عين حال، خروج از رکود تورمی نيز از جمله سرفصل‌های اصلی برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی دولت تدبير و اميد است.

وی تصريح کرد: بايد به اين نکته توجه داشت اقتصاد ايران بيش از هر چيز نياز به آرامش دارد و بايد مواظب بود تا اين آرامش قابليت تصميم گيری در بنگاه ها را مستمر کند و به نوعی از اقدامات التهاب آميز جلوگيری به عمل آيد.

وی تصريح کرد: لازمه تحقق عدالت اعتدال و لازمه اعتدال علم است که برای رسيدن به اعتدال اقتصادی بايد تکيه بر مردم و اجرای صحيح اصل قانون اساسی و بازار رقابتی را در نظر داشت.

به گفته نهاونديان، به طور قطع بخش خصوصی در دولت تدبير و اميد جايگاه اصلی را خواهد داشت و تلاش خواهد شد تا از حضور دولت در فضايی که بخش خصوصی می تواند نقش آفرين باشد، جلوگيری شود.

رئيس دفتر رئيس جمهور خاطرنشان کرد: در برنامه ۱۰۰ روزه اقتصادی دولت تمام شرايط به نحوی چيده شده است تا در گام اول رکود تورمی از اقتصاد ايران رخت بر بندد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016