پنجشنبه 10 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلوکه ۶۰ميليارد دلار سرمايه ايران در بانک‌های خارجی

مهر - رئيس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون بيش از ۶۰ ميليارد دلار سرمايه ايران در بانک های خارجی بلوکه و دسترسی به آن ها وجود ندارد و اين امر به تنهايی می تواند باعث بروز مشکلات مالی عديده ای برای دولت و مردم باشد.

کاظم جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر در ميامی ضمن ترسيم مشکلات متعدد دولت فعلی و آن چه پيش روی دولت آينده است، افزود: از بودجه ۱۴۲ هزار ميليارد تومانی سال ۹۱ تنها ۹۴ هزار و نيم ميليارد تومان محقق شد و اين يعنی چيزی نزديک به ۵۰ هزار ميليارد تومان کسری بودجه که دولت و ملت در اين سال با آن دست و پنجه نرم کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کسب ۱۱۷ هزار ميليارد تومان تنها پاسخگوی هزينه های جاری
نماينده مردم شهرستان های شاهرود و ميامی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نشستی که با رئيس جمهور منتخب داشته خاطرنشان کرد: در اين گفتگو به سرمايه بلوکه شده ايران در بانک های خارجی هم اشاره شد و پيشنهاد شد فضايی فراهم شود تا اين پول ها به کشور بازگشت داده شود چرا که بسياری از پروژه های عقب مانده کشور مجددا راه اندازی شده، جريان می يابند و اين رکود جبران خواهد شد.

وی تصريح کرد: در حال حاضر برخی پروژه ها دچار توقف جدی هستند از جمله بدهکاری به پيمانکاران دولت و اگر دولت جديد بتواند ۱۱۷ هزار ميليارد تومان درآمد کسب کند فقط هزينه های جاری کشور را پاسخ خواهد داد.

مشکلات مالی و سوء مديريت عامل رکود فعلی اقتصاد کشور
رئيس مرکز پژوهش های اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اين که مشکلات مالی و سوء مديريت عامل رکود فعلی اقتصاد کشور است، اذعان کرد: در اين شب های پرفضيلت ماه مبارک رمضان گامی فراتر نهاده پيروزی مسلمانان جهان به ويژه سوريه و مصر، موفقيت دولت آينده و برطرف شدن مسائل و مشکلات اقتصادی و معيشتی مردم را نيز در کنار تمام حوائج مادی و معنوی از خداوند منان بخواهيم.

جلالی در خاتمه ضمن بيان اين مطلب که دو سال از شهرستان شدن ميامی می گذرد اما تا کنون پيشرفت خاص و چشمگيری در اين شهرستان صورت نگرفته خواستار نگاه ويژه مسئولان برای رفع محروميت های اين شهرستان شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016