یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات ۳ جلسه قاليباف با محسن هاشمی پس از انتخابات

محسن هاشمی گفت: بعد از انتخابات رياست جمهوری ۳ جلسه با محمدباقر قاليباف شهردار تهران داشته است.

خبرگزاری فارس: جزئيات ۳ جلسه قاليباف با محسن هاشمی پس از انتخابات

محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به جلسات خود با محمد‌باقر قاليباف شهردار فعلی تهران گفت: بعد از انتخابات رياست‌جمهوری بنده با شهردار تهران سه جلسه داشته‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: اولين جلسه بعد از انتخابات رياست جمهوری بود که بنده به عنوان مشاور وی در امور توسعه پايدار خدمت رسيدم برای خسته‌نباشيد و دست مريزاد.

هاشمی اضافه کرد: در جلسه دوم از وی سؤال کردم آيا در شهرداری می‌ماند يا خير که قاليباف پاسخ قاطعی در اين زمينه نداد.

وی يادآور شد: جلسه‌ای نيز چند روز پيش با وی داشتم و آقای قاليباف رسما به من اعلام کرد برای شهرداری، به شورای شهر اعلام آمادگی خواهد کرد.

محسن هاشمی که نامزد اصلاح طلبان برای شهرداری تهران است گفت: جلسات بنده با قاليباف کاملاً‌ دوستانه بوده است.

وی گفت: هنگامی که اعضاء شورا از من خواستند در سمت شهرداری تهران حضور پيدا کنم قبل از آنکه نظر مثبتی به آنها بدهم پيش قاليباف رفتم تا از وی سؤال کنم آيا در شهرداری می‌ماند يا خير که ايشان پاسخ قطعی نداد ولی در جلسه‌ای که يک هفته پيش برگزار شد قاليباف رسما اعلام کرد در شهرداری می‌ماند که متاسفانه اين اعلام حضور قدری دير بود چرا که برخی از اعضای شورا تآکيد بر حضور بنده در شهرداری داشتند.

به گفته هاشمی در اين جلسه ديگر بحث خاصی نشد و پيرامون مسائل کلی مانند شرايط نامزدها موضوعاتی مطرح شد و تشکيک در قانون حضور مجدد شهردار در سومين دوره متوالی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016