یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"۱۶ ميليارد جنجالی احمدی نژاد بلوکه شد"

مهر ـ يک منبع آگاه در ديوان محاسبات از توقيف شانزده ميليارد تومانی که به حساب شخصی احمدی نژاد و بقايی برای دانشگاه ايرانيان ريخته شده، توسط ديوان محاسبات خبر داد و اعلام کرد که با اين توقيف اين افراد امکان دسترسی به اين حساب را نداشته اندتا بتوانند آن را بازگردانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع آگاه در ديوان محاسبات در گفتگو با مهر، در پاسخ به اين سوال که آيا طبق گفته مسئولان دولت قبلی پول شانزده ميليارد تومانی واريزی به دانشگاه ايرانيان که برای کمک از سوی دولت داده شده بود به حساب رياست جمهوری بازگشته است، گفت: اين پول از ابتدا هم در توقيف ديوان محاسبات بود و کسی نمی تواند آن را حتی به خزانه هم بريزد.

وی گفت: مراجع نظارتی از جمله ديوان محاسبات و دادسرای عمومی تهران به اين موضوع ورود کردند و اين پول را توقيف کردند.

وی تاکيد کرد: اين پول در حسابی که برای دانشگاه ايرانيان باز شده و حساب شخصی آقايان احمدی نژاد و بقايی بوده است.

پس از خبری شدن کمک شانزده ميليارد تومانی دولت احمدی نژاد به دانشگاه ايرانيان شب گذشته در اطلاعيه ای به نقل از روابط عمومی دانشگاه ايرانيان اعلام شد که اين پول به حساب رياست جمهوری بازگشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016