یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع خانواده‌های محکومين به اعدام و مربيان پيش دبستانی و معلمان شرکتی مقابل مجلس

ايسنا ـ جمعی از مربيان پيش دبستانی و معلمان شرکتی و همچنين جمعی از خانواده‌های محکومين به اعدام در مورد قاچاق مواد مخدر در مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش ايسنا، جمعی از مربيان پيش دبستانی و معلمان شرکتی به نمايندگی از همپايان خود از سراسر کشور پيش از ظهر امروز در مقابل مجلس تجمع کردند. تجمع‌کنندگان بر اين موضوع تاکيد داشتند که وزير آموزش و پرورش وقت در طول ۴ سال گذشته آنها را از کار بيکار کرده است که با توجه به اصلاح قانون مربوط به تعيين تکليف مربيان پيش دبستانی و معلمان شرکتی انتظار می‌رفت که طی دو سال گذشته مباحث مربوط به استخدام‌ انجام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين معلمان و مربيان خواستار شدند که با توجه به کمبود نيرو در حوزه‌ی مربيان پيش دبستانی و معلمان شرکتی وضعيت آنها تعيين تکليف شود.

همچنين تجمع ديگری در مقابل مجلس شکل گرفت که برخی خانواده‌های محکومين به اعدام به دليل قاچاق مواد مخدر در آن حضور داشتند.

اين تجمع‌کنندگان نيز خواستار اين موضوع هستند که اعدام اعضای خانواده‌هايشان که اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده‌اند، مورد بخشش و عفو قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016