جمعه 15 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاليباف نظر نهايي مجمع نمايندگان تهران، محسن هاشمي همچنان رد صلاحيت است

عضو مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: نظر نهايي بيشتر اعضاي مجمع نمايندگان تهران، شهرداري قاليباف است زيرا بر اساس معيارهاي نمايندگان تجربه، توانمندي و مديريت و كارايي لازم را دارد.

فاطمه آليا در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتخاب احمد مسجد جامعي به عنوان رئيس چهارمين شوراي اسلامي شهر تهران گفت: قطعا نمايندگان مجلس به ويژه نمايندگان تهران با اكثريت آراي و نظر اعضاي شوراي در انتخاب ها موافق بوده و احترام مي گذارند.

وي افزود: البته پيش از اين هم برخي رسانه ها از محافل خصوصي و برخي جلسات گمانه زني هايي را مطرح كرده بودند كه مثلا شوراي شهر از طيف اصلاح طلب و شهردار از طيف اصولگرا انتخاب شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس گفت: تا ماههاي قبل گزينه هاي متعددي براي شهرداري تهران مطرح بود ولي در نهايت به دو نفر منتهي شد و امروز نام محسن هاشمي و محمد باقر قاليباف مطرح است. قطعا وقتي محسن هاشمي در موضوع كانديداتوري اش براي شوراي شهر با رد صلاحيت مجلس روبرو شد ديگر مجمع نمايندگان نظر موافقي براي انتصاب وي در شهرداري تهران ندارند و مجموع نمايندگان تهران حتي در جلسه اي كه با اعضاي شوراي شهر داشتند هم طرح شد كه نظر مجمع نمايندگان هم آقای قاليباف است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016