شنبه 16 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعای "وال استریت ژورنال" را تکذیب کرد

نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعای روزنامه وال اسرتیت ژورنال درباره دستور ایران به شبه نظامیان عراقی برای آماده شدن به پاسخ گویی به حمله آمریکا در سوریه از طریق ضربه زدن به منافع واشنگتن در بغداد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا میریوسفی، سخنگوی هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت که این اتهام بی اساس و هدف از آن «تحریک کنگره» برای مجاز کردن حمله به سوریه است.

بنا بر گزارش وال استریت ژورنال، میریوسفی افزود: باید به یاد داشته باشیم که تکیه بر گزارشات اطلاعاتی آمریکا که به نقل از مقامات بی نام و نشان مطرح می‌شود، تراژدی عراق را تکرار خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این روزنامه آمریکایی روز جمعه ادعا کرد که آمریکا دستور یک مقام ایرانی به شبه‌نظامیان حامی ایران در عراق مبنی بر حمله به منافع آمریکا در بغداد در صورت حمله واشنگتن به سوریه را ردیابی کرده است و احتمالا سفارت آمریکا در عراق یکی از این اهداف خواهد بود.

وال استریت ژورنال مدعی شد که مقامات آمریکایی اهداف احتمالی را که توسط دستگاههای اطلاعاتی شناسایی شده تشریح نکرده اند.

بنا بر این گزارش وزارت امور خارجه آمریکا نیز روز پنجشنبه هشداری را برای سفر شهروندان آمریکایی به عراق صادر و اعلام کرد که در غیر از موارد ضروری از سفر به عراق خودداری کنند.

این روزنامه آمریکایی مدعی است که پیام این مقام ایرانی را در روزهای اخیر ردگیری کرده و مخاطب آن گروههای شبه نظامی شیعه در عراق است که به آنها اطلاع داده می شود برای پاسخ با توسل به زور به حمله آمریکا به سوریه آماده باشند.

به گزارش رویترز وزارت امور خارجه آمریکا و سازمان سیا از اظهار نظر در این خصوص خودداری کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016