دوشنبه 18 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار

عملکرد الهه راستگو عضو شورای شهر تهران و عضو حزب اسلامی کار در روند انتخاب شهردار تهران، ديروز توسط شورای مرکزی اين حزب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد امروز در جلسه‌ای به شکل رسمی اخراج او از حزب اعلام شود.

به گزارش ايسنا، روزنامه بهار با درج اين خبر نوشت: الهه راستگو با ليست اصلاح‌طلبان به چهارمين دوره انتخاب شوراهای شهر تهران راه يافته است، در حالی که بر اساس شائبه‌هايی که ديروز در جلسه انتخاب شهردار به وجود آمد، گفته شده او بر خلاف تصميم اصلاح‌طلبان، به محمدباقر قاليباف رای داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين شائبه در روز رای‌گيری برای رئيس شورای شهر تهران هم وجود داشت. اگر چه راستگو پس از جلسه انتخاب رئيس شورای شهر، رای خود به مهدی چمران را تکذيب کرد اما انتخاب ديروز قاليباف به عنوان شهردار، اين شائبه را دوباره تقويت کرد. از اين‌رو شورای حزب اسلامی کار اخراج الهه راستگو را با هماهنگی‌های تلفنی مورد بررسی قرار دادند و بر اساس اين بررسی‌ها مقرر شد اخراج او از اين حزب روز دوشنبه در جلسه اعضا به شکل رسمی اعلام شود.

ديروز، يک منبع آگاه در حزب اسلامی کار به بهار گفت: خبر اخراج راستگو صحت دارد و قرار است روز دوشنبه در شورا پيگيری شود. به اتفاق آرايی که تلفنی و با هماهنگی دبير کل و اعضای اصلی اين حزب انجام شده، الهه راستگو رسما از حزب اخراج شده است.

به گفته اين منبع آگاه، عملکرد راستگو در انتخاب شهردار و رئيس شورای شهر ربطی به اين حزب ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016