دوشنبه 18 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تقوی، رييس شورای سياست‌گذاری ائمه جمعه: اخراج برخی اساتيد دانشگاه، يکی از خدمات دولت قبل بود

رييس شورای سياست‌گذاری ائمه جمعه با بيان اينکه "رهبری بر استفاده از فضای مجازی تاکيد دارند"، اظهار کرد: ما بايد از فضای مجازی برای حمله به دشمن استفاده کنيم.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدرضا تقوی در گردهمايی ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به اينکه "برنامه‌های صداوسيما برای غرب مشکل درست کرده بود و به همين دليل توسط آنها قطع شد"، اظهار کرد: رهبری از فعاليت‌های دستگاه‌های فرهنگی کشور ابراز ناراحتی کرده‌اند و تنها از نهاد بسيج و ائمه جمعه در زمينه فعاليت فرهنگی ابراز رضايت داشته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين با تاکيد بر اينکه "امام جمعه هر شهر بايد با نخبگان همان شهر ارتباط برقرار کند"، خاطرنشان کرد: امام جمعه بايد بداند در دانشگاه‌ها چه می‌گذرد. البته به برخورد شديد در اين زمينه نيازی نيست. يکی از خدمات دولت گذشته اين بود که تعدادی از اساتيد دگرانديش را از دانشگاه‌ها خارج کرد.

تقوی در ادامه افزود: رهبری تاکيد دارند که هر امام جمعه‌ای فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر خود باشد. اکنون در ۷۵۰ نقطه کشور نماز جمعه اقامه می‌شود و شرايط ۱۴۰ شهر ديگر برای برگزاری نماز جمعه آماده است.

رييس شورای سياستگذاری ائمه جمعه در پايان با بيان اينکه "نظر مقام معظم رهبری اين است که کار فرهنگی به صورت جبهه‌ای انجام شود و ساماندهی اين امر به عهده ائمه جمعه است"، گفت: ائمه جمعه بايد از نهادهای ديگر مثل سازمان تبليغات و اوقاف برای فعاليت تبليغاتی خود استفاده کنند. آنها حتی می‌توانند از طلبه‌های برتر هر حوزه در اين زمينه استفاده کنند و صرفاً منتظر نيروهايی که از قم می‌رسند نباشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016