سه شنبه 19 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد تغيير کرد

ايسنا ـ سرانجام پس از کش‌ و قوس‌های فراوان، حسين انتظامی معاون مطبوعاتی و امور اطلاع‌رسانی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حسين انتظامی نماينده مديران مسؤول مطبوعات در هيات نظارت بر مطبوعات است.

متن حکم وزير ارشاد به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



«نظر به سوابق و تجربيات ارزنده جنابعالی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی و شناختی که اينجانب از توانايی‌های مديريتی شما دارم، به موجب اين حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شويد. اميد می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گيری از کليه ظرفيت‌های موجود و نيروهای کارآمد رسانه‌ای، در گسترش فعاليت‌های خبری و اطلاع‌رسانی، حمايت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل‌های صنفی، تامين آزادی‌های مطبوعاتی در چارچوب قانون، شکوفايی مطبوعات و نشريات داخلی و نظارت بر عملکرد رسانه‌ای خارجی موفق و مويد باشيد.»

به گزارش ايسنا، از مدت‌ها پيش اخباری مبنی بر اينکه حسين انتظامی گزينه‌ی معاون مطبوعاتی وزير ارشاد دولت يازدهم است، مطرح بود، اما هيچ‌گاه اين اخبار تاييد نشد تا اينکه امروز حکم معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی صادر شد.

محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی دولت دهم بود که در دولت يازدهم نيز تاکنون اين مسؤوليت را بر عهده داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016