سه شنبه 26 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخبار ضد و نقيض از درگذشت جلال طالبانی ، رئيس جمهور عراق

عصر ايران - روزنامه الشرق الاوسط نوشت: عدم شفافيت و تناقض گوئی دکتر نجم الدين کريم درباره وضع تندرستی مام جلال طالبانی موجب افزايش ابهام ها درباره نامبرده شده است .

اين روزنامه در گزارشی درباره وضع تندرستی وی می گويد که دکتر نجم الدين کريم پزشک معتمد جهت خبررسانی در اين زمينه است اما تناقض گوئی وی همواره باعث شده است که ديگر سخنانش را هيچ رسانه ای منتشر نکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی چند روز پيش اعلام کرد که تلفنی با طالبانی صحبت کرده است اما يکی از مقام های اتحاديه ميهنی کردستان به اين روزنامه گفته است که سخنان دکتر نجم الدين صرفا برای دل خوش کردن جامعه کردی است که فعلا با روحيه و آرامش در انتخابات شرکت کنند وگرنه چنين اخباری از اساس کذب است و نامبرده در سی سی يو در حال اغماست و اگر تلفنی صورت گرفته است می توانستند ضبط و منتشر کنند.

در همين حال سايت استاندارد کردستان به نقل از منابع آلمانی نوشت که جلال طالبانی ۲ هفته است که فوت کرده ولی هنوز موضوع خبری نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016