چهارشنبه 29 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس جمهور عراق برای درمان به آلمان منتقل می شود

ايلنا ـ «نجم الدين کريم»به خبرگزاری رويترز گفت که رئيس جمهوری عراق طی ۲۴ ساعت آينده برای ادامه درمانش به آلمان منتقل می شود.

يکی از اعضای تيم معالج«جلال طالبانی»رئيس جمهور عراق اعلام کرد که رئيس جمهور برای ادامه درمانش به آلمان منتقل می شود.

به گزارش ايلنا به نقل از رويترز،«نجم الدين کريم»به خبرگزاری رويترز گفت که رئيس جمهوری عراق طی ۲۴ ساعت آينده برای ادامه درمانش به آلمان منتقل می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کريم افزود که يک تيم پزشکی آلمانی که در گذشته نيز طالبانی را درمان کرده بود پس از معاينه وی در بيمارستان بغداد سفارش کرد که وی را به آلمان منتقل کند.

پيش از اين «بارزان شيخ عثمان» رئيس دفتر اطلاع رسانی رئيس جمهوری عراق اعلام کرد که وی از کما بيرون آمده است.

شيخ عثمان افزود که تيم پزشکی معالج طالبانی تاکيد کرده است که وضعيت جسمی وی بهبود پيدا کرده و از حالت کما بيرون آمده است.

وی تاکيد کرد که تيم پزشکی طالبانی در گزارشی اعلام کرد که حال رئيس‌جمهوری عراق بهبود پيدا کرده و ضمن آن که به هوش آمده است، می‌تواند صحبت نيز بکند.

شيخ عثمان در ادامه تصريح کرد که رئيس‌جمهوری عراق سکته قلبی يا مغزی نکرده است و به علت آن‌که برنامه‌های کاری وی اخيرا بسيار فشرده بود، دچار خستگی مفرط شده و از هوش رفته است.

رئيس دفتر اطلاع‌رسانی طالبانی همچنين اعلام کرد که رئيس‌جمهوری عراق همچنان در بخش مراقبت‌های ويژه تحت نظر است.

وی از همه رسانه‌ها خواست از انتشار هر گونه اخبار غيردقيق اجتناب کرده و به بيانيه‌هايی که دفتر رياست جمهوری عراق صادر می‌کند، تکيه کرده و اوضاع جسمی رئيس‌جمهوری را پيگيری کنند.

بنا بر اين گزارش، روز گذشته اخبار ضد و نقيضی از اوضاع جسمی طالبانی توسط رسانه‌ها منتشر شد و برخی از منابع خبری وضعيت جسمی وی را بسيار وخيم گزارش کرده و برخی نيز خبر از درگذشت طالبانی خبر داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016