چهارشنبه 27 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد دانشجو از دانشگاه آزاد رفت

رييس دفتر هيات امنای دانشگاه آزاد گفت: حميد ميرزاده با اکثريت آرای اعضای هيات امنا به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد معرفی شد.

ياسر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاشيه جلسه فوق‌العاده هيات امنای دانشگاه آزاد، گفت: جلسه فوق‌العاده هيات امنا در فضايی صميمی و دوستانه برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رييس دفتر هيات امنای دانشگاه آزاد با تشکر از دکتر فرهاد دانشجو از روند جلسه، اظهار کرد: مسائل جاری در دستور جلسه امروز مطرح و کارشناسانه مورد بررسی قرار گرفته شد و در چارچوب، توضيحات ارائه شد.

وی افزود: پس از طرح نظرات اعضای هيات امنا در مورد آينده دانشگاه آزاد پس از بررسی مسائل عمومی و با توجه به مصالح دانشگاه، با اکثريت آرا تصميم بر تغيير رييس دانشگاه ازاد گرفته شد.

رييس دفتر هيات امنای دانشگاه آزاد با بيان اينکه حميد ميرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد تعيين شد، اظهار کرد: دکتر حميد ميرزاده به عنوان گزينه پيشنهادی اعضای هيات امنا به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.

ياسر هاشمی در پايان از فرهاد دانشجو به خاطر زحماتی که در دانشگاه داشته تشکر و قدردانی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016