پنجشنبه 28 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح ياسر هاشمی درباره برکناری دانشجو

رييس دفتر هيات امنای دانشگاه آزاد گفت: شايد اين گونه از سوی برخی از رسانه‌ها يا افرادی که نگاه مغرضانه دارند تلقی شود که به دليل سوء مديريت تغيير در مديريت دانشگاه آزاد ايجاد شده است در حالی که همه اعضا تاکيد دارند که فرهاد دانشجو همه سعی خود را برای پيشرفت امور دانشگاه انجام داده است.

به گزارش ايسنا،‌ ياسر هاشمی در جلسه امروز معاونان دانشگاه آزاد با سرپرست جديد دانشگاه آزاد به جلسه شب گذشته هيات امنای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: لازم است که تاکيد کنم جلسه چهارشنبه شب هيات امنای دانشگاه آزاد در فضای بسيار صميمی و دوستانه برگزار شد و از آقای فرهاد دانشجو به دليل هماهنگی‌هايی که برای برگزاری اين جلسه انجام دادند تشکر کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ياسر هاشمی به دوران تغيير مديريت عبدالله جاسبی اشاره کرد و گفت: در اوايل شروع کار فرهاد دانشجو تلخی‌هايی به دليل يکسری مسائل حقوقی وجود داشت اما بعد از مدتی وی سعی کرد فضا را به سمت صميميت برگرداند و اگر امروز شاهد تغيير در دانشگاه آزاد هستيم تنها به دليل تغيير در وضعيت کشور و تصميم اعضای هيات امنا است.

وی با بيان اينکه تغيير مديريت‌ها امری کاملا طبيعی است اظهار کرد: وقتی در کشور ديدگاهی حاکم و غالب می‌شود تغييرات براساس آن شکل می‌گيرد. بنابراين به هيچ عنوان بحث سوء مديريت‌ها مطرح نبوده است.

وی افزود: توقع هيات امنا به دليل تغييرات ايجاد شده اين بود که در مجموعه مديريتی دانشگاه آزاد هم همسويی ايجاد شود.

وی به خصلت رفتاری حميد ميرزاده اشاره کرد و گفت: آقای ميرزاده اجازه نمی‌دهد که کار و امور محوله ‌اش با تاخير انجام شود و حتی همکارانشان می‌گويند که برای کار در کنار دکتر ميرزاده بايد بدويم.

وی با بيان اينکه دکتر ميرزاده سابقه حضور ۱۰ ساله در مجموعه هيات موسس و امنای دانشگاه آزاد دارد اظهار کرد: به دليل حضور وی در اين مدت در دانشگاه آزاد اشراف کاملی بر مسائل اجرايی و علمی اين نهاد بزرگ آموزشی دارد.

رئيس دفتر رياست هيات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری فرهاد دانشجودر اين مدت اشاره کرد و گفت: در طول دوران همکاری که با آقای دانشجو داشتيم ممکن است سوء تفاهم‌هايی ايجاد شد ولی به دليل منافع دانشجويان تصميم گرفتيم آنها را کنار گذاشته و کارهای دانشگاه را جلو ببريم.

درخواست فرهاد انشجو از معاونانش: با سرپرست دانشگاه آزاد کمال همکاری داشته باشند
در ادامه فرهاد دانشجو رييس سابق دانشگاه آزاد با بيان اينکه تغييرات در کشور ايجاب می‌کرد که در وضعيت دانشگاه آزاد تغييراتی ايجاد شود، اظهارکرد: رای هيات امنا برای تغيير مديريت دانشگاه آزاد به معنای ناراحتی از مديريت اين دانشگاه نيست.

وی افزود: در اين تغيير شخصی انتخاب شد که سال‌ها چهره شناخته شده در دانشگاه آزاد و امور اجرايی کشور است.

دانشجو در عين حال که از معاونانش خواست تا کمال همکاری با سرپرست دانشگاه آزاد داشته باشند گفت: بعضی‌ها در رسانه‌ها مسائلی مطرح می‌کنند که مطمئنا از سوی ميرزاده نيست و بنده به عنوان مشاور در خدمت وی خواهم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016