جمعه 29 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ظریف دوشنبه با اشتون دیدار می کند

وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با کاترین اشتون و وزرای خارجه انگلیس، یونان، هلند، استرالیا، ایتالیا، سوییس، ژاپن، ترکیه، عمان، اسلواکی، کرواسی، گرجستان و بلغارستان ملاقات می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: روز دوشنبه با کاترین اشتون ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، وزیر امور خارجه که به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است ضمن برخی از برنامه های خود در این سفر گفت: بر اساس برنامه‌ای که به من داده اند حدود روزی 10-12 ملاقات با وزرا باید انجام دهم. دوشنبه سنگین ترین روز ملاقات من خواهد بود و در یک روز 14 ملاقات دارم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با خانم اشتون و وزرای خارجه یونان، هلند، استرالیا، ایتالیا، انگلیس، سوییس، ژاپن، ترکیه، عمان، اسلواکی، کرواسی، گرجستان و بلغارستان ملاقات می کنم .

ظریف تصریح کرد: البته پس از ورود ریاست محترم جمهوری در غروب دوشنبه، بیشتر اوقات، ایشان را در ملاقات ها همراهی خواهم کرد و شاید چند ملاقاتی هم خودم با وزرا داشته باشم .

ظریف که این مطلب را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند و توجه اولیاء خدا و همه خوبان بتوانیم در اجلاس مجمع عمومی و ملاقات‌های جانبی دستاوردهای مناسبی که در شأن مردم خوب ایران باشد داشته باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016