شنبه 30 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تسنیم: بیش از ۱۰۰ الجزایری به القاعده در سوریه پیوسته‌اند

خبرگزاری تنسیم به نقل از مقامات الجزایری مدعی شد، تاکنون بیش از ۱۰۰ تن از اتباع این کشور به گروه‌های تروریستی در سوریه پیوسته‌اند که هویت ۸۰ تن از آنان شناسایی شده است.

ه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المصری الیوم، به گفته مقامات امنیتی الجزایر آنان تاکنون هویت 30 تن از تروریست‌های افراطی الجزایری را که در سوریه کشته شده‌اند شناسایی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین به گفته روزنامه الوطن ویک‌اند و به نقل از یک مقام امنیتی بلند‌پایه ، تعداد اشخاصی که از الجزایر به سوریه رفته و به گروه‌های تندرو پیوسته اند درحدود 100 الی 200 تن برآورد شده است که هویت 80 تن از آنان شناسایی شده و 15 تن از آنان مفقودالاثر شده‌اند.

این مسئول در ادامه سخنان خود افزود، تعدادی از این اشخاص دارای تابعیت فرانسوی نیز هستند که علاوه بر سوریه در عراق به القاعده و لبنان به فتح الاسلام پیوسته اند.

وی افزود بین سالهای 2012 و 2013 به طور میانگین ماهانه 6 تن از الجزایر به القاعده در سوریه پیوسته‌اند و اکثر آنان از الجزیره پایتخت و استان‌های شرقی و جنوب شرقی بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016