یکشنبه 31 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار دبیر شواری عالی امنیت ملی با میر حسین موسوی

موضوع حوادث سال 88 یکی از پرونده های بازی است که در سپهر سیاسی ایران هر از گاهی اخبار و اطلاعاتی در خصوص آن رویدادها و افراد دخیل در ماجرا انتشار می یابد. در آخرین مورد آزادی شماری از زندانیان حوادث سال 88 به خبر داغ هفته تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری خرداد، حصر دو نامزد انتخابات سال 88 نیز از موضوعاتی است که هر از گاه اخباری پیرامون انتشار می یابد. با پیروزی حسن روحانی و حلق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری فضای همدلی و تعامل ورزی در عرصه سیاسی ایران استیلا یافت و بسیاری خود را برای برون از چالش های چند ساله آماده کردند. انشقاق هایی که می توانست تهدیدی سترگ باشد و با درایت لایه های تاثیر گذار عرصه سیاسی به سمت و سوی فضای همدلی و هم افزایی سوق یافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتخاب دریابان علی شمخانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی امیدها را برای گذری آرام و منطقی از موضوعات چالش افزا و آسیب زننده افزایش داد. مردی که همواره و در تمامی دوران انقلاب مشی اعتدال ورزی و میانه روی اتخاذ کرده و هیچ گاه در تلاطم دوران ها از جاده انصاف و اعتدال پا بیرون نگذاشته است.

چندی پیش در خبرها آماده بود که مسئولیت پرونده دو نامزد معترض انتخابات سال 88 به وی محول شده است. حال در خبری که از یک منبع موثق به دست خبرنگار خرداد رسیده است گویا دریابان شمخانی یکهفته پس از انتصاب به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی به دیدار مهندس میرحسین موسوی رفته و با وی سخن گفته است. جزئیات دیگری از این دیدار و کم و کیف سخنان رد و بدل شده، بیان نگشته است اما هر چه هست به نظر می رسد این دیدارها می تواند نقطه عزیمتی برای پایان دهی به این پرونده باشد. نکته ای که باید منتظر ماند و دید بالاخره چه فرجامی خواهد یافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016