شنبه 31 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضایی: قصاص قبل از جنایت درباره موسوی و کروبی صحیح نیست

محسن رضایی در دانشگاه تربیت مدرس در پاسخ به پرسشی درباره موسوی وکروبی گفت:معتقدم که قصاص قبل از جنایت صحیح نیست. آن‌ها امروز زندانی هستند و من علاقه ندارم وارد این معقولات شوم.

به گزارش ایسنا یکی از اعضای موسوم به انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از وی پرسید شما در نشستی فتنه‌گران را عمله آمریکا خواندید آیا حاضرید دوباره سخنان خود را تکرار کنید؟

رضایی پاسخ داد: قبلا صحبت‌هایی در یک جلسه خصوصی داشتم و قرار نبود که این صحبت‌ها رسانه‌ای شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد ولی معتقدم که قصاص قبل از جنایت صحیح نیست. آن‌ها امروز زندانی هستند و من علاقه ندارم وارد این معقولات شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تعدادی از حاضرین اصرار کردند که او موسوی و کروبی را عمله آمریکا بخواند و صحبت‌های قبلی‌اش را تکرار کند.

رضایی گفت: بحث را ادامه نمی‌دهم.

با این حال یکی از حاضرین گفت: موضع گرفتن درخصوص فتنه‌گران وظیفه شرعی هرکس است شما مقابل فتنه موضع‌گیری قوی داشتید امروز هم باید آن را تکرار کنید.

رضایی باز هم از تکرار سخنان قبلی‌اش امتناع کرد.

وی درباره ساده‌زیستی نیز اظهار کرد: خانواده ما به طور کلی ساده زندگی می‌کنند و بچه‌های من زندگی متوسطی دارند. همچنین ما در خانه سازمانی سپاه زندگی می‌کنیم و حقوق من از بازنشستگی سپاه و تدریس در دانشگاه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016