چهارشنبه 3 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمريکا بخشی از تحريم‌های ايران در فعاليت‌های زيست‌محيطی غيردولتی را لغو کرد

سازمان خزانه داری آمريکا با صدور بخشنامه‌ای، اجازه ارائه برخی خدمات را با هدف انجام مجموعه‌ای از فعاليت‌های زيست محيطی غيردولتی در ايران که پيش‌تر مشمول تحريم‌ها بودند، صادر کرد.

به گزارش سرويس «محيط زيست» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اداره کنترل دارايی‌های خارجی در سازمان خزانه داری آمريکا با صدور يک مجوز کلی امکان ارائه برخی از خدمات خاص را در حمايت از فعاليت‌های سازمانهای غير دولتی در ايران فراهم کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس بند (۳) اين مجوز کلی، فعاليت‌های مربوط به پروژه‌های حفاظت از محيط زيست و حيات وحش در ايران که شامل گونه‌های در معرض خطر گياهی و جانوری و حفاظت از زيستگاه‌های آنها می‌شوند، مجاز خواهد بود.

همچنين در بند (۱) اين مجوز کلی آمده است که فعاليت‌های بشردوستانه برای رفع نيازهای اساسی مردم ايران شامل ارائه خدمات مرتبط با سلامت و بهداشت، موضوعات مربوط به ايتام، ارائه خدمات امدادی مرتبط با بلايای طبيعی، توزيع اقلام اهدايی از جمله مواد غذايی، پوشاک و دارو با نيت کاهش رنج و درد انسانی و نيز آموزش کمکی مرتبط با هر نوع فعاليت‌های پيشرو در موضوعات فوق نيز مجاز خواهد بود.

علاوه بر اين در بند (۲) اين مجوز نيز انجام پروژه‌های بازسازی غيرتجاری در واکنش به بلايای طبيعی در ايران برای يک دوره حداکثر دو ساله پس از بروز حوادث طبيعی مجاز خوانده شده و البته مجوز تمام اين اقدامات در حمايت از فعاليت‌های سازمان‌های غيردولتی در ايران صادر شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016