دوشنبه 8 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سوریه از سازمان ملل خواست تا مسببان حمله شیمیایی حومه دمشق را شناسایی کند

يورونيوز ـ ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه آنچه در کشورش روی داده را شبیه حادثه یازده سپتامبر در آمریکا می داند. اشاره ولید معلم به حمله شیمیایی سی ام مرداد ماه در حومه دمشق است.

در حالیکه غرب حکومت سوریه را عامل این حمله می داند، ولید معلم بار دیگر در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ضمن رد ادعای غرب، این حمله را به گروه های تروریستی نسبت داد و گفت: «در کشور من غیرنظامیان زیادی در این روز کشته شدند برای اینکه آن ها مخالف القاعده بودند. از اینرو از سازمان ملل درخواست می کنیم تا مسببان اصلی این حادثه را که از سلاح های شیمیایی استفاده کردند شناسایی کند. چرا که توان چنین کاری را دارد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقامات سوری از پایبندی شان به قطعنامه شورای امنیت در نابودی سلاح های شیمیایی در کشور خود خبر داده اند.

در همین حال بازرسان سازمان ملل که از هفته ها پیش تحقیقات خود را در زمینه استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه آغاز کرده اند، روز سه شنبه نتیجه تحقیقات خود را اعلام خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016