چهارشنبه 10 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلن: سالگرد کشتار زندانيان سياسی، با کاظم کردوانی، محمدرضا نيکفر، امير معماريان، ايراندخت انصاری، ف. تابان و تقی رحمانی، ۱۲ اکتبر

به مناسبت بيست و پنجمين سال ياد کشتار زندانيان سياسی در تابستان ۶۷ يادمانی از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز شنبه ۱۲ اکتبر، در شهر کلن برگزار خواهد شد.
در اين برنامه که با کوشش جمعی از اعضای خانواده های جانباختگان دهه ۶۰برگزار خواهد شد کاظم کردوانی با موضوع "کشتار سال ۶۷ و جامعه"، محمدرضا نيکفر با عنوان "حقيقت مرگ به ياد جانباختگان دهه شصت" ،امير معماريان زير عنوان "جنبش دانشجويی پس از دهه شصت" سخنرانی خواهند کرد.

ميزگردی با موضوع "جنبش دادخواهی" و شرکت ايراندخت انصاری، ف . تابان و تقی رحمانی نيز در برنامه های اين يادمان درج شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين برنامه ی هنری رقص خاوران از سوی بهرخ بابايی به منظور بزرگداشت ياد و خاطره ی همه ی جانباختگان کشتار زندانيان سياسی در ايران ارايه خواهد شد.

در فراخوانی که به همين منظور از سوی برگزار کنندگان منتشر شده هدف برنامه زنده نگاه داشتن ياد و خاطره ی مبارزينی که جان در راه آزادی و بهروزی مردم ايران داده اند اعلام شده است.

همچنين در فراخوان از هموطنان دعوت شده با شرکت گسترده و پشتيبانی خود از اين برنامه مانع از نشستن گرد فراموشی بر اين جنايات شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016