یکشنبه 5 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۵ روز بی خبری از نامق محمودی، زندانی سياسی کُرد

خبرگزاری هرانا - از وضعيت نامق محمودی زندانی سياسی کرد که از پانزده روز پيش به نقطه نامعلومی منتقل شده خبری در دست نيست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، نامق محمودی زندانی سياسی ۶۲ ساله کرد در تاريخ ۲۰ مهر ماه مجددا از سالن ۱۲ زندان رجايی شهر کرج به نقطه نامعلومی منتقل شد و تا لحظه تنظيم اين خبر هيچ گونه اطلاعی از سرنوشت وی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از بستگان اين زندانی سياسی به گزارشگر هرانا گفت: "ما نمی‌دانيم نامق محمودی را به کجا انتقال داده‌اند و با توجه به کهولت سن وی بسيار نگران سلامتی‌اش هستيم."

وی در ادامه گفت: "اکنون با وجود گذشت بيش از ۱۸ ماه وی بصورت بلاتکليف در زندان نگهداری می‌شود و بتازگی يک عمل جراحی چشم را پشت سر گذاشته. با اين وضعيت اگر در سلول انفرادی نگهداری شود برای سلامتيش بشدت ضرر دارد."

نامق محمودی در تاريخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه نيز به اداره اطلاعات سنندج منتقل شده بود و پس از بيش از يک ماه نگهداری در سلول انفرادی به زندان رجايی شهر کرج بازگشت.

نامق محمودی زندانی سياسی ۶۲ ساله، ۱۷ فروردين ماه سال گذشته به همراه سه فرزند خود، توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در بند اطلاعات سنندج و سپس ۲۰۹ اوين مورد بازجويی قرار گرفت و سپس به سالن ۱۲ زندان رجايی شهر کرج منتقل گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016