پنجشنبه 9 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سالگرد درگذشت ستار بهشتی امروز بر سر مزار وی برگزار خواهد شد

سحام نیوز: امروز اولین مراسم سالگرد شهادت گونه ستار بهشتی در زندان٬ بر سر مزار این وبلاگ نویس برگزار خواهد شد.

به گزارش سحام٬ خانواده این فعال مدنی٬ در نهم آبانماه(امروز) و همزمان با روز دستگیری وی این مراسم را برگزار خواهند نمود.

ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویس اهل رباط‌کریم بود که به دلیل انتشار مطالب انتقادی علیه حکومت توسط پلیس فتا دستگیر شد. وی نهم آبان ۱۳۹۱ دستگیر و به زندان اوین تهران منتقل گردید، لیکن چهار روز بعد در حالی که به بازداشتگاه پلیس منتقل شده بود، در آنجا درگذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده ستار، هنگام دفن جسد وی آثار کبودی را در بخش هایی از بدن او مشاهده کرده بودند و محسنی اژه ای در اولین اظهار نظر خود وجود ضربه و کبودی بر بدن ستار بهشتی را تایید کرد.

هر چند همه شواهد و مدارک حاکی از کشته شدن ستار بهشتی در اثر شکنجه در زندان فتاست، اما تلاش های خانواده و وکیل این قربانی هنوز به نتیجه نرسیده است و در آخرین اقدام برای قاتل که شخصا از خانواده ستار بهشتی طلب حلالیت کرده بود قرار مجرمیت برای قتل غیر عمد صادر شده است.
علیرغم اینکه یکسال از پرونده قتل وی می گذرد٬ لیکن هنوز این پرونده به سرانجام نرسیده است.

بنا به گزارش خبرنگار سحام٬ مراسم سالگرد درگذشت ستار بهشتی از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ بر سر مزار این شهید جنبش سبز در محل قبرستان امامزاده رباط کریم برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016