سه شنبه 14 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسوایی جاسوسی دامن بریتانیا را هم گرفت

يورونيوز ـ سرویس اطلاعاتی بریتانیا تجهیزات الکترونیکی جاسوسی در نزدیکی پارلمان و دفتر صدر اعظم آلمان در برلین کار گذاشته است.

روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، روز سه شنبه ضمن افشای این خبر با استناد به تصاویر هوایی افزود، این تجهیزات فوق پیشرفته جاسوسی در سقف سفارت بریتانیا در برلین نصب شده و امکان کنترل و رصد کردن تماس های پارلمان و دفتر صدر اعظم آلمان را فراهم می سازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



این اطلاعات توسط ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت آمریکا در اختیار روزنامه ایندیپندنت قرار گرفته است.

انتشار این گزارش درحالی صورت می گیرد که افشای جاسوسی آمریکا از شهروندان و مقامات بلند پایه آلمانی همچنان بر مناسبات این دو کشور سایه افکنده است.

پس از آنکه هفته نامه آلمانی اشپیگل از شنود تماس های شخصی صدراعظم آلمان توسط سازمان امنیت ملی آمریکا گزارش منتشرکرد، بی اعتمادی اروپا به ایالات متحده آمریکا آغاز شد.

در پی آن، ده روز پیش، رهبران آلمان و فرانسه با هدف بازیابی اعتماد از دست رفته، از آمریکا خواستند تا واشنگتن با برلین و پاریس به توافقنامه ای مبنی بر «منع جاسوسی» دست یابند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016