چهارشنبه 15 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست ۱۵۰ نماينده از روحانی برای تجديدنظر در انتصابات وزير علوم


۱۵۰ نماينده طی نامه ای از رئيس جمهور خواستند تا به آنچه انتصابات سئوال برانگيز رضا فرجی دانا وزير علوم، تحقيقات و فناوری در اين وزارتخانه خواندند رسيدگی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، شاهين محمد صادقی عضو هيات رئيسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس نامه ۱۵۰ نماينده خطاب به رئيس جمهور درخصوص عملکرد وزير علوم را قرائت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱۵۰ نفر از نمايندگان مجلس در نامه ای خطاب به رئيس جمهور در خصوص برخی انتصابات آقای فرجی دانا در وزارت علوم خواستار تجديد نظر وی در اين انتصابات شدند.

بر اساس اين گزارش در بخشی از اين نامه آمده است: جناب آقای روحانی قلبا و قويا علاقه مند به همکاری با دولت جنابعالی هستيم، مصرانه خواستاريم جناب آقای فرجی دانا را به تجديدنظر در اين انتصابات و برخی انتصابات سئوال برانگيز ديگر دلالت فرماييد.

ما نگران آنيم که چنين رفتارهايی فضای روشن و مثبت فعلی رابطه دولت و مجلس را تيره و تار سازد و موجب بروز واکنش هايی شود که نتيجه ای جز ايجاد مشکل برای دولت و اتلاف وقت و نيروی همگان در بر نخواهد داشت.

ضرغامی گفت: در پايان نامه نمايندگان امضا کننده از رئيس جمهور خواسته اند تا مداخله کرده و جلوی بروز اين مشکل را بگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016