یکشنبه 19 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آلمان ۳ تاجر ايرانی را محکوم کرد

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری آلمان (د.پ.آ)،در حکم صادره از سوی دادگاه هامبورگ درمورد اين افراد، آمده است: برای دادگاه ثابت شده که اين متهمان درطول سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ در مجموع ۹۲ سوپاپ ويژه قابل استفاده در تاسيسات هسته ای را از کشور آلمان به کمک چند شرکت تجاری از مسير کشورهای ثالت به ايران ارسال کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



براساس اين گزارش، ˈغلامعلی کيان زادˈ، ۷۱ ساله که براساس محتويان پرونده، نقش اصلی را در ارسال اين محموله ها به ايران، داشته است، به ۴ سال زندان و ˈحميد کيان زادˈ پسر ۲۶ ساله وی به تحمل ۲ سال و ۹ ماه زندان محکوم شده اند.

اين دادگاه همچنين ˈرودولف .مˈ تاجر آلمانی ۷۹ ساله را به اتهام مشارکت در ارسال سوپاپ های قابل استفاده در تاسيسات هسته ای ايران به ۳ سال زندان محکوم کرده است.

در حکم صادره از سوی دادگاه عالی هامبورگ برای ˈحسين . ت ˈ متهم چهارم اين پرونده نيز ۱۸ ماه حبس تعليقی صادر شده است.

براساس اين احکام، متهمان قوانين کنترل صادراتی را نقض کرده اند و با انجام معاملات اقتصادی خود رابطه سياست خارجی آلمان را به مخاطره انداخته اند.

براساس اعلام دادگاه آلمانی، درآمد حاصل از اين معامله اقتصادی که بالغ بر ۳۵۶ هزار يورو اعلام شده از سوی دادگاه توقيف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016