یکشنبه 19 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران ترور شد + خبرتکمیلی

srAbadiTerror.jpg
بی بی سی - از ایران خبر می‌رسد که صفدر رحمت آبادی، معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ترور شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) آقای رحمت آبادی "در حالی که سوار بر خودروی شخصی (پژو پارس) بود در میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ) بود مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت."

بر اساس همین گزارش ، فرد ناشناس با اسلحه، دو تیر یکی به سینه و دیگری به سر آقای رحمت آبادی شلیک کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرتکمیلی: یکی از ماموران پلیس حاضر در محل حادثه به خبرگزاری ایرنا گفته است: «بررسی‌ها نشان می دهد دو گلوله از داخل خودرو به مقتول شلیک شده است. با توجه به پیدا شدن پوکه‌های دو گلوله در داخل خودرو، به احتمال قوی ضارب در داخل خودرو در حال گفت‌وگو با آقای رحمت‌آبادی بوده است.»

آن‌طور که این مامور پلیس گفته است: «هیچ اثری از درگیری و ضرب و شتم در محل سوءقصد مشاهده نشده است.»

***

جزييات قتل معاون پارلمانی وزير صنعت، معدن و تجارت

ايسنا ـ مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعيه‌ای جزييات حادثه‌تيرانداری به معاون پارلمانی وزير، صنعت، معدن و تجارت که منجر به قتل وی شد را اعلام کرد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين اطلاعيه‌ آمده است:" مقارن ساعت ۲۰:۰۴ شب‌گذشته ۱۹ آبان‌ماه امسال از طريق مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ تهران‌بزرگ اطلاع حاصل شد فردی در يک دستگاه پژو در خيابان گلبرگ از ناحيه سر مورد اصابت تير قرار گرفته و به قتل رسيده است.

ماموران به محض وصول خبر در محل حاضر شده و در بررسی‌های بيشتر مشخص شد، مقتول "صفدر رحمت‌آبادی" معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از ناحيه سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت و کشته شد.

موضوع به اطلاع بازپرس ويژه قتل رسيد که وی نيز دقايقی بعد در صحنه حاضر شدند و همزمان ماموران بررسی صحنه جرم، کارآگاهان اداره قتل پليس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران‌بزرگ با تشکيل تيم مشترک ماموريت يافتند که نسبت به کشف قتل اقدام کنند".

به گزارش ايسنا، در حال حاضر پرونده در حال رسيدگی بوده و نتيجه تحقيقات متعاقباً اعلام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016